Skolstart!



Nu är det dags för skola igen! Tidiga mornar och sena läxkvällar, hur ska man orka?
Dessutom har jag inte ställt om dygnet än! Det kommer vara ett helsike att göra det nu. Men aja, jag började lite smått idag och gick upp runt åtta, tog en dusch och fixade iordning mig. Tog tid på mobilen hur lång tid det tog. Jag klara det, tro det eller ej, på mindre än 45 min!

Det här med att alla är bruna efter ett sommarlov är bara skitsnack. Det vet jag, för jag är precis lika blek som vanligt, JIPPIE! Det blir lite smått pinsamt att komma tillbaka såhär efter ett sommarlov. Får väl klä mig i vitt tills alla andras brännor försvunnit, se glad ut och hoppas på att ingen ska märka något!

Idag ska jag väl mest förbereda mig inför morgondagen. Rensa ur väskan från förra året, fixa med skolböcker och annat.
Så ikväll går vi och lägger oss tidigt tjejer och killar! Vi ses i skolbänken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0