Torsdag!



Torsdag eftermiddag och jag ska snart plugga med Erica! Skoldagen har varit helt okej, och vi slutade ju ganska så tidigt. Idag på bilden fick vi arbeta med lera. Tidigare har vi fått göra porträtt så nu var det dags att göra våran "fantasimänniska" till lergubbe! Jag kan ju inte påstå att min lergubbe likna porträttet så jätte mycket, men jag blev skaplig nöjd ändå!

Imorgon så är det Gilla läget! Det är ett arangemang(stavning) för ungdommar som går i högstadiet. Det ska väl bli kul. Fast jag tycker nästan att stunden innan är den roligaste. Shopping och sminkochhår fixning! jag har ju lite tur för jag får alltid fixa med mina vänners hår när vi ska iväg, vilket jag tycker är skit kul!

Något som är mindre kul är ju att jag är så illa tvungen att åka till sjukhuset imorgon! Känner mig numera ganska hemma där, och ibland undrar jag hur många timmar jag faktiskt har spenderat där! Inte kul alls!

Men jag hoppas att jag överlever. Vi ses! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket! :)

Dinblogg var med jättefin. :)

2008-08-31 @ 16:28:57
URL: http://molinarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0