Söndag!



Oj oj, inte den nyaste bilden!

Nu sitter jag hemma hos pappa och gör absolut ingenting, så slappt och skönt.
Har precis käkat och mattebetinget är gjort, så vad ska man hitta på?

På tisdag ska jag och Ann (extramamma) simma. Det var något ljussim, då tänder dom tydligen ljus runt hela bassängen och sätter på musik, låter perfekt för en latmask som jag! Dessutom är romerska avdelningen öppen, så det lär ju inte bli bara sim, utan en hel del latande i värmerummet också. Det kommer säkert bli skitbra!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså, frida, du kanske har missat de här, men på romerska avdelningen är de kallt :(

2008-09-20 @ 00:07:23
Postat av: Frida

Äru säker:D? Vem kommenterade förresten :)?

2008-09-21 @ 14:38:35
URL: http://phirremedf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var jag som kommenterade :D!

2009-01-10 @ 15:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0